Thrain
Administrator
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:28, 10 Sie 2010 Temat postu: Questy na Island of prayer - Raid boss DARNEL |
|
|
IoP Emerald Square – Darnel
Instancja Emerald Square posiada kilka specjalnych limitów: będziesz potrzebować graczy konkretnych klas, aby przejść przez pewne etapy. Dodatkowo będziesz potrzebować specjalnych przedmiotów, aby wejść do tej Instancji. Dużą rolę w procesie uzyskiwania tych przedmiotów odgrywają szczęście, czas i spostrzegawczość. Mowa tutaj o Special Keys, które otrzymasz po ukończeniu questa Island Race, który może zostać wykonany przez jednego gracza na raz. W szczególności na serwerach bardzo zaludnionych, takich jak Teon czy Bartz, owy limit może być głównym problemem. Dobrze zatem byłoby wykonać zadanie Island Race znacznie wcześniej, kiedy będziesz miał czas, a nagrodę (Klucze) zachować i użyć nieco później, podczas wejścia do Emerald Square.
Zważając na to w jaki sposób zorganizowane są instancję, polecalibyśmy wybrać Emerald Square jako ostatnią, przed rzuceniem wyzwania Baylorowi. Od czasu, kiedy musisz przejść przez całą instancję zanim zostaniesz przeteleportowany do głównego Raid Bossa, niższy stopień trudność ES czyni z niej „wstęp” do większych bitew. Pamiętaj, że walka z Baylorem zawarta jest w 90-cio minutowym limicie czasowym Crystal Caverns. Po tym jak Twoje Party pokona Raid Boss of the Square – jeżeli wszystko pójdzie po Twojej myśli, przejście przez całą instancję powinno zająć Ci nie więcej niż 40 minut – będziesz mógł przeteleportować się do Baylora, tak długo jak każdy z graczy posiadać będzie Red, Blue oraz Clear Crystal.
Poradnik ten jest bazowany na informacjach z koreańskich serwerów.
Przygotowania
Każdy z graczy będzie potrzebować Contamined Crystal, który można uzyskać od Dark Cloud Mansion. Do tego dochodzi Three Secret Keys, które możesz otrzymać jako pozytywne przejście przez zadanie Island Race. Całe party musi posiadać chociaż trzy klucze. Błąd/disconnect w tej Instancji może spowodować zniknięcie któregoś z posiadanych kluczy. Najlepiej, kiedy dwoje bądź więcej graczy przyniesie Klucze zawczasu. Osoba dzierżąca Klucz nie może wejść do komnat, które otworzyła. Jednakże od kiedy potowory w komnatach nie są bardzo silne, jednym z powierników Kluczy mógłby być Shillien Saint, który absolutnie nie będzie potrzebny do leczenia kogokolwiek. Będziesz potrzebować także gracza ze skillem lvl 74 Find Trap. Jest to absolutnie niezbędne! Warto zaznaczyć, że wszystkie postacie typu Dagger posidają ową umiejętność.
Jeżeli byłbyś zainteresowany wymianą na części i recepty S80, przynieś ze sobą Seed of Evil Shards, ponieważ w Emerald Square znajduje się Blacksmith Ram.
Tworzenie Party
Przez Emerald Square nie przejdziesz tak szybko jak przez Steam Corridor, ale nie będzie też tak ciężko jak w Coral Garden. Użycie tego samego Party, które przeszło przez obie wyżej wymienione lokacje wydawałoby się bardzo odpowiednie, jednakże z niewielkimi dostosowaniami. Potrzebujesz conajmniej jednego Daggera posiadającego umiejętność Find Trap (Detect Trap, który znajduje się w asortymencie Arbalestera również działa w tym przypadku). Potrzebować też będziesz klasy typu Healer, który będzie w stanie pozbyć się efektów Paralysis, ponieważ lokalni Bossowie lubują się w używaniu tego debuffa. Reszta potworów jest bardzo łatwa do pokonania.
Procedura
1) Po pierwsze, musisz zanurkować i dotrzeć do wejścia do Crystal Caverns. Możesz wejść do CC rozmawiając z Oracle Guide. Contamined Crystal wszystkich graczy zniknie wraz z przekroczeniem wejścia. Od teraz Twoje Party jest w stanie spacerować w Crystal Caverns przez następne 90 minut; po tym czasie Instancja znika.
2) Ponownie porozmawiaj z Oracle Guide, niechaj otworzy drzwi do Emerald Square (dokładnie tak jak w Steam Corridor)
3) Podążaj korytarzem i skręć w lewo. Ujrzysz bramę do Emeral Square, jednakże najpierw będziesz potrzebować klucza, żeby dostać się do środka.
4) W głębi korytarza, oprócz bramy znajduje się Gatekeeper Lohan. Zabij go, aby otrzymać Blue Coral Key.
5) Teraz możesz wejść. Tak jak w Coral Garden, ta instancja nie posida limitu czasowego. Tak długo jak zmieścisz się w 90-ciu minutach narzuconych przez Crystal Caverns, możesz swobodnie wchodzić i wychodzić.
6) Emerald Square jest największą Instancją spośród trzech. Pierwszą rzeczą do zrobienia jest wybicie wszystkich potworów, które znajdziesz w środku.
7) Po bijatyce, pojawią się dwa Reef Golems.
8) Kiedy zabijasz Golema, pojawia się specjalny potwór. Tak, musisz zabić także te dwa dodatkowe stwory zwane Weylin i Terod.
9. Po rozprawieniu się ze wszystkim i wszystkimi, Twój Daggerzysta winien gotować się do działania. Znajdziesz wiele bram, dlatego Daggerzysta musi znaleźć, przy pomocy Find Tarp, mechanizm otwierający wrota.
10. Jedna z bram posiada taki mechanizm. Kiedy Daggerzysta odnajdzie bramę z Mechanizmem, musi użyć kolejnego skilla, tym razem Remove Trap w celu otworzenia drzwi.
WAŻNE! Daggerzysta podczas otwierania drzwi NIE MOŻE się poruszyć, w przeciwnym razie drzwi zostaną zamknięte, dlatego Sztyleciaż musi pozostać w miejscu podczas, gdy reszta zajmie się potworami w kolejnej komnacie.
11. W tej komnacie znajdziesz Blacksmith Ram, z którym możesz wymienić Seed of Evil Shards na recepty i części S80. Seed of Evil możesz otrzymać od pokonanych potworów na Isle of Prayer oraz w Instancji. „Price List” na każdy przedmiot oferowany przez Rama znajdziesz tutaj: [link widoczny dla zalogowanych]
12. Po opuszczeniu komnaty sekretną bramą, Dagger może powrócić do swojego Party, a Party musi natychmiast odnaleźć pozostałe trzy sekretne pokoje; kolejność nie ma znaczenia.
13. Stojąc naprzeciwko sekretnej bramy, gracz z Secret Key z Island Race jest w stanie je otworzyć. Wysuń się przed swoich towarzyszy, stań przed bramą i nie ruszaj się; drzwi otworzą się same. Teraz Party może wejść do środka i zrobić porządek ze znajdującymi się tam potworami. Jeden Secret Key zniknie po każdorazowym otworzeniu Sekretnych Bram.
WAŻNE! Gracz otwierający wrota NIE MOŻE SIĘ RUSZAĆ, w przeciwnym wypadku Sekretna Brama zostanie zamknięta. Pamiętaj o zaopatrzeniu się w conajmniej 3 Secret Keys.
14. Po pozbyciu się potworów zza wszystkich trzech Sekretnych Bram, ostatnie drzwi otworzą się automatycznie. Wejdź do środka, a spotkasz Darnela, Bossa Emerald Square. Upewnij się, że Twoje EQ nie przerosło magicznej liczby 80%, w przeciwnym wypadku nie otrzymasz żadnego Crystal po śmierci Darnela.
Darnel może uruchomić niezliczoną ilość pułapek, które głównie podążają za wzorem symbolu „#”. Pierwszą rzeczą powinno być użycie Find Trap poprzez klasę typu Sztyleciarz – nie zaś ma potrzeby, żebys likwidował te pułapki, ponieważ Darnel przywoła ich więcej – później zaś poinformowanie Party o najlepszej drodze do przeprowadzenia ataku. Przyprowadzenie Łuczników, którzy moga zadawać ciosty z bezpiecznej strefy byłoby dobrym pomysłem. Owe pułapki posiadają naprawdę szeroki zasięg działania.
Darnel posiada silne umiejętności AoE, wliczając do tego masowe debuffy. Szczególnie lubuje się w rzucaniu Paralysis. Po zaatakowaniu Raid Bossa, prawie pewym jest, że zparaliżuje ok. 3 graczy; zdarza się, że ofiarami paraliżu będą także gracze typu Healer, dlatego pamiętaj, aby mieć kogoś w zadanrzu, kto będzie w stanie znieść nieporządane efekty debuffa Paralysis. Tak czy siak: proponujemy, by Healerzy trzymali się najdalej jak to tylko możliwe. Dokladnie w momencie, kiedy Darnel umiera, z podłogi wyrosną kolce, tak jak pokazane to jest na poniższym screenie. Niechaj „lekarz” w Twoim Party będzie gotowy na poważne leczenie swoich kabraci.
Podsumowując: musisz uważać, żeby omijać pułapki, regularnie czyścić debuffy ze swoich towarzyszy broni oraz skupić się na jak najszybszym pokonaniu Bossa.
Nagrody
Po śmierci Darnela każdy z graczy otrzyma Blue Crystal oraz White Seed of Evil Shard. Kryształ jest Quest Itemem. Po tym jak jedynie kilku z graczy dostanie Blue, Red oraz Clear Crystal możesz zacząć planowanie stawienia czoła Baylorowi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|