Forum www.dreamseekers.fora.pl Strona Główna www.dreamseekers.fora.pl
Lineage ][ Gracia Final
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Quest na Tears

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dreamseekers.fora.pl Strona Główna -> Opisy questów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Thrain
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 8:29, 23 Sty 2011    Temat postu: Quest na Tears

Zanim wejdziesz do Coral Garden, należy zabić kilka Dark Water Dragons i każdy w Twoim party musi otrzymać przynajmniej 1, a lepiej 2 lub 3 Water Dragon Scale. Poza tym, każdy członek party potrzebuje Contaminated Crystal z Dark Cloud Mansion, wszyscy razem potrzebują około 30 Crystal Fragments z Eva’s Gift Box z jeziora pod Parnassusem. Weź buff Kiss of Eva (albo Bless of Eva) i zaatakuj Gift Boxy na dnie jeziora. Z pewnym prawdopodobieństwem dostaniesz te Crystal Fragments. Całe party potrzebuje ich 30, przydadzą się później.

Jeśli w lokacji Steam Corridor potrzebujesz buffy zwiększające resist na ogień, w Coral Garden potrzebna jest odporność na ataki wodne. Coral Garden to rozległa przestrzeń z mnóstwem miejsc, gdzie można usiąść i odpocząć, więc Dance of Shadow nie jest tak istotny. Moby w tym miejscu są jednak dużo silniejsze niż w Steam Corridor, zwłaszcza ataki Water Cannon i obszarówki Water Wall mogą naprawdę namieszać. Dodatkowo potwory te mają twardą skórę: dobicie jednego zabiera zauważalnie więcej czasu niż w innych Instanced Dungeons. Dobrze jest zatem zebrać drużynę postaci, które potrafią zadawać duże obrażenia, profesje z wysokim HP i M. Def., jak również maga rzucającego Silence. Słabsze fizycznie klasy są poważną wadą drużyny w Coral Garden; zabierają zbyt dużo uwagi i MP Healera, co może naradzić całe party na niebezpieczeństwo. Nawet top biżuteria nie dostarczy łucznikowi wystarczającego M. Def., a tym samym nie zapewni mu przeżycia.

Najpierw zanurkuj do wejścia Crystal Caverns i przejdź przez nie. Contaminated Crystal każdego członka party zostanie zużyty. Od tego momentu masz 90 minut, po tym czasie lokacja zniknie. Przez 90 min każdy z drużyny może opuszczać i wchodzić spowrotem do Caverns. Możesz na przykład użyć Blessed Scroll of Escape w jakimś ciasnym miejscu, przegrupować się, rebuffnąć i wtedy wrócić, by podjąć walkę na nowo. Pamiętaj, że 20 minut po tym, jak całe party opuściło spot, instance zniknie. Albo więc jedna osoba zostanie w środku, albo upewnij się, że uda się wrócić w przeciągu tych 20 minut.

Po wejściu do Crystal Cavens, porozmawiaj z Oracle Guide i poproś go o otwarcie wrót do Coral Garden.

Nie ma potrzeby zabijać mobów w celu otrzymania kluczy do Coral Garden. Możesz bezpośrednio wejść. Twoim pierwszym zdaniem jest oczyszczenie głównej komnaty z potworów, co łatwiej powiedzieć niż zrobić. Potwory tu są stosunkowo ciężkie i mają wyjątkowo silny atak.

Zagrożenie stanowią zwłaszcza krabopodobne Fafurion’s Henchmen. Atakują pojedynczych członków party za pomocą czarów wodnych, które powodują u wszystkich klas, poza tankami, obrażenia rzędu kilku tysięcy punktów.

To największy morderca tej lokacji. Inne moby zwykle rzucają obszarowe ataki wodne oraz stuny. Jeśli myślisz o użyciu na nich magicznych obszarówek, zapomnij. Pogubisz się w burzy AoE.

Twoją bazową taktyką powinno być przywoływanie mobów. Fake Death, Lure daggera, wszystko jest dobre. Najważniejsze to oddzielać potwory od stada i wykańczać je jeden po drugim. Wszystkie mają wyjątkowo dużo HP, bądź więc przygotowany na długą walkę i nie spuszczaj z oka paska z MP. Dobra wiadomość – moby cechują się niską odpornością przeciwko Abnormal State of Mind attack. Możesz korzystać ze Sleep, Curse i przede wszystkim Silence, żeby zablokować ich magiczne ataki. Używaj wszystkiego, co pod ręką – Root, Hold, Paralyze; potwory będą wtedy dużo łatwiejsze do zwyciężenia.

Ale cokolwiek nie zrobisz, i tak Cardinal i jego Ressurection skill będzie potrzebny.

Kiedy komnata zostanie wyczyszczona, pojawią się dwa kryształowe Golemy po obu stronach kolistej struktury w centrum. Powiedzą „ah.. i am so hungry...”

Teraz Twoim zadaniem jest wyrzucanie Crystal Fragments z Eva’s Gift Boxes jeden za drugim na ziemię tuż przed Golemami, to je przywoła do pomieszczenia na przeciwko miejsca, w którym się pojawiły. Nie upuszczaj Fragmentów zbyt daleko Golemów, mogą ich nie zauważyć.

Powoli przyciągnij Golemy na środek bocznej komnaty.

Kiedy spłynie na Ciebie niebieskie światło – udało się.

Po przywołaniu obu Golemów do bocznych sal, wrota się otworzą. Spotkasz tam Tears, 83 lvl raid bossa.

Głównym problemem w walce z tym RB jest jej HP – 1,347,510, co oznacza, że będziecie musieli bić ją przez dłuższą chwilę. Jej fizyczne ataki nie robią wrażenia, ale magiczne sztuczki potrafią zranić; potrafi zabić słabsze profesje jednym uderzeniem. Poza tym, że ma AoE Freezing attack, który może unieruchomić postać w jej pobliżu na 8-10 sekund, lubi także często rzucać Paralyze na damage dealerów. Jeśli pechowo wszyscy DD zostaną zamrożeni, pozowali bufferzy i healerzy staną się celem RB.

Kiedy uda wam się zbić HP do około 1/5, Tears zaprezentuje nową sztuczkę – zmultiplikuje się.

Wszystkie klony Tears wyglądają identycznie. Jeśli chcesz odszukać prawdziwą, musisz zwrócić uwagę na dwie rzeczy. Pierwszą są obrażenia, jakie zadajesz. Prawdziwa Tears posiada bardzo dużo defense – będziesz trafiał w nią z mocą może 50, 100 albo 200. Jej klony są dużo słabsze, tym samym atakiem odejmiesz im kilkaset punktów. Inna rzeczą są obrażenia, które Ty otrzymujesz. Oberwanie od Raid Bossa naprawdę boli, podczas gdy klony zadają około 20-40 obrażeń. W zwartej walce trudno rozeznać się od kogo właściwie otrzymujesz ciosy, zatem lepiej przyjrzeć się swojemu atakowi, by rozstrzygnąć która jest prawdziwa. Jeśli Cardinal dużo i często leczy, może się stać, że któraś z Tears obierze go za cel ataku. Gdy tank nie jest w stanie odwrócić od niego jej uwagi Hate’em – to prawdziwa Tears. Inną metodą jest rzucenie Hate Aura natychmiast po zmultiplikowaniu. 6-8 klonów zaatakuje tanka, z prawdopodobieństwem 90% że prawdziwa Tears nie znajduje się wśród nich. Sztuczka polega na tym, że klony są świeżo narodzonymi mobami, które nie zdążyły skupić całej swojej agresji na którymś z członków party, podczas gdy prawdziwa Tears znajduje się w środku bitwy. Jeśli przypadkiem tank jest postacią, którą oryginalna Tears atakuje, pozwólcie Cardinalowi leczyć, by ją przyciągnąć.
Kiedy zredukujecie Tears HP do 1/10 stanie się niezwyciężona. To słowo nie jest przesadą; Tears stanie się niewrażliwa na zwykłe ataki, skille jak i każdy rodzaj debuffów. Jeśli już weszła w ten stan, nie ma już możliwości zdania jej obrażeń. Teraz czas na użycie Water Dragon Scales.


Zgodnie z Ncsoft wszyscy 9 muszą użyć Scale (najlepiej za pomocą skrótu na klawiaturze) w tym samym momencie, z różnicą w czasie maksymalnie 3 sekundy. Wszyscy muszą się zebrać jak najbliżej RB, jeden z drużyny odlicza -3,2,1,TERAZ- i każdy używa Scale. To prawdopodobnie nie uda się za pierwszym razem, ale nawet w przypadku porażki Scale znikną. Dlatego warto mieć ze sobą kilka. Gracze z Rosji i Azji donieśli, że udawało się złamać niezniszczalny stan Tears za pomocą tylko 2 Scale użytych w tym samym czasie, ale na NA/Euro serwerach to raczej nie działa. Zawsze pamiętaj, musisz rozwiązać party i stworzyć nowe, 2-osobowe. Wtedy te 2 osoby muszą użyć swoich Water Dragon Scale. (Specjalne podziękowania dla ve3k i DodgeThis za informację!)
Jeśli udało wam się zabić Tears, każdy członek party otrzyma Clear Crystal jak i Black Seed of Evil – Shard. Crystal będzie potrzebny później, kiedy zmierzysz się z Baylorem, natomiast za Seed of Evil otrzymasz recepturę S80 i keye od Blacksmith Ram, który znajduje się w Emerald Square instance.
Źródło: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dreamseekers.fora.pl Strona Główna -> Opisy questów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin