Forum www.dreamseekers.fora.pl Strona Główna www.dreamseekers.fora.pl
Lineage ][ Gracia Final
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Quest na czwarty level klanu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dreamseekers.fora.pl Strona Główna -> Opisy questów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Thrain
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:20, 12 Wrz 2009    Temat postu: Quest na czwarty level klanu

Wszyscy członkowie klanu mogą uczestniczyć w tym queście, lecz tylko lider może go rozpocząć.

1. Oprócz lidera klanu potrzeba minimum trzech członków klanu a także mag mający zdolność leczenia.

2. Porozmawiaj z sir Kristof Rodemai (Giran). Prosi on lidera klanu o odzyskanie porządku w królestwie, gdyż sam nie może tego uczynić. Zarekomenduje on test wiedźmy Kalis (Witch Kalis’s Test). Wykonanie go daje możliwość zdobycia upragnionego czwartego levelu klanu.

3. Porozmawiaj z wiedźmą Kalis(kierunek południowo – wschodni od Ivory Tower) na cmentarzu.

3. Trzech członków klanu musi porozmawiać z Statue of Offering. Wszyscy zginą (ale nie muszą) i otrzymają Mark of Loyality.

5. Odbierz Mark of Loyality od członków klanu i porozmawiaj z Kalis ponownie.

6. Otrzymasz truciznę do wypicia. Trucizna zabiera 50HP za każdym razem i nie pozwala Ci się ruszyć. Musisz się leczyć (lub być leczonym) aż do zakończenia tego questa.

7. Kalis powie Ci, że członkowie klanu, którzy zginęli za Ciebie muszą znaleźć antidotum na truciznę.

8. Jeden musi polować na Vanor Silenos Shaman
[link widoczny dla zalogowanych]
do czasu aż zdobędzie Herb of Vanor.

9. Drugi musi polować na Harit Lizardman Shaman
[link widoczny dla zalogowanych]
do czasu aż zdobędzie Herb of Harit.

10. Trzeci zaś musi polować Oel Mahum Witch Doctor
[link widoczny dla zalogowanych]
do czasu aż zdobędzie Herb of Mahum.

11. Na końcu jeden z tych 3 członków klanu musi pójść do wiedźmy Athrea. Muszą oni teleportować się z Giran do Haradin’s Academy, gdzie znajdą wiedźme Athrea. Rekomendowane jest, żeby przed questem członkowie klanu sprawdzili jej lokalizację, aby nie tracić cennego czasu na poszukiwania (lider dalej jest zatruty).

12. Athrea zagra z nimi w grę: przywoła 16 skrzynek, które muszą zniszczyć w ciągu minuty, żeby zdobyć 4 rzeczy (nie podano jakie) i krzyknąć BINGO (^^).

13. Jeśli wygrają grę, wiedźma da im Blood of Eva. Jeśli przegrają to w następnej kolejce gry muszą dopłacić 10.000a

14. Po wykonaniu wcześniejszych zadań, członkowie klanu muszą udać się z powrotem do wiedzmy Kalis i oddać liderowi Blood of Eva i 3 Herby.

15. Teraz musisz porozmawiać z Kalis, da Ci antidotum, które musisz wypić.

16. Wrócić do Sir Kristofa (potrzeba 120.000 SP na proof of alliance).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Thrain dnia Nie 11:27, 25 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dreamseekers.fora.pl Strona Główna -> Opisy questów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin