Thrain
Administrator
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:57, 17 Kwi 2010 Temat postu: Dark Water Dragon |
|
|
W Chromatic Highlands, na północy Isle of Prayer można spotkać kilka Dark Water Dragon. Te niezbyt pokaźne stworzenia o raczej uroczym wyglądzie żyją pośród 1x HP mobów, wielu graczy nie mogło powstrzymać się od wymierzenia im ciosu. Kiedy po pierwszym uderzeniu HP potwora nie drgnęło ani o milimetr, zdali sobie sprawę z fatalnego błędu – inne moby w Chromatic Highlands mają 4664 HP, Dark Water Dragon – 103,599.
Generalnie wiadomo, że Dark Water Dragon nie został stworzony do expienia. Prawdopodobnie pamiętasz, co Symbol of Faith w Dark Cloud Mansion powiedział – o zwyciężeniu Bossa w Coral Garden i Baylor pod koniec questa „Bird in a Cage” musisz uśmiercić kilka Dark Water Dragons. Potrzebujesz ich łusek i szponów, żeby przełamać niezniszczalny stan tych dwóch Bossów. Skoro Dark Water Dragon jest czymś w rodzaju ‘quest monster’, prezentuje szczególne zachowania – raz zaatakowany przywoła nieprzerwany strumień Shades. Jak gdyby to nie wystarczyło, party musi, żeby zdobyć odpowiednią liczbę Water Dragon Scales do Coral Garden, poradzić sobie z ponad 40 Dark Water Dragon, a do Baylor niemalże 100.
W Chromatic Highlands zasada tworzenia party z 2 osób nie działa. Dla dobrze wyposażonych graczy możliwe jest polowanie na Dark Water Dragons w mniejszej grupie, ale polecamy znaleźć 9 osób do pełnego pt. W ten sposób macie zwyczajnie większą siłę obrażeń. Pamiętajcie, że będziecie mieli do czynienia z większą ilością mniejszych mobów, więc zabierzcie też Dominatora z masowymi klątwami do kontroli tego tłumu. W teorii można także zorganizować pole party, ale tak naprawdę to odpowiedni krok tylko na początku procederu. W trakcie drugiej części nie możecie używać więcej metod AoE, istnieje niebezpieczeństwo, że zranicie przyjaznego moba, którego macie za zadanie chronić. Jeśli zabierzecie wojowników z pole, upewnijcie się, że każdy wie, co ma robić: Dreadnought używa Focus Attack itd.
Zatem, udajcie się do Chromatic Highlands i odnajdźcie Dark Water Dragon. Całe Chromatic Highlands jest niebezpieczną okolicą, gdzie szybkość regeneracji HP spada albo siła ataku zostaje zredukowana. Healerzy także zauważą duży wzrost komsumpcji MP, gdy będą odnawiali życie swoich kompanów.
Gdy zaatakujecie Dark Water Dragon, najpierw przywoła 5 cieni. Sam Dragon ma przeciętną siłę ataku, ale te stworzenia będą się odradzać w sekundy po tym, jak je zabiliście. Jeśli jesteście już po Water Dragon Scales i nie chcecie farmić Shades dla Earth Attribute Stone, polecamy używać Sleep albo Seal of Binding, może także Seal of Silence lub Song of Silence na mniejszych mobach podczas powolnego pozbawiania Water Dragon życia. (specjalne podziękowania dla Tausil za tę informację!)
Po zabiciu Dragona, niedaleko pojawi się Fafurion Kindred oraz 5 Water Dragon Detractor. Należy chronić Faturion Kindred i nie dopuścić, by Water Dragon Detractor zabiły go. Czasem latający smok i jego agresorzy zjawiają się kawałek dalej, bądźcie więc przygotowani!
Musicie bronić Fafurion Kindred przez około 5 minut. Kiedy czas minie, stworzenie samo zniknie, lecz do tego momentu każdy zabity Water Dragon Detractor będzie się nieustannie odradzał.
Buffy jak Shield albo Magic Berrier nie działają na Fafurion Kindred, ale wasz healer może pomóc lecząc go. Z Restore Life lvl 4 Cardinal może zwrócić latającemu smoku 30%. Przez to nick stanie się fioletowy.
Czasami Water Dragon Detractor po śmierci dropią „Spirit of the Lake”.
Wrzuć to na klawisz skrótu. Kiedy użyjesz Spirit na stargetowanym Fafurion Kindred, jego HP drastycznie podskoczy, nawet do 25% paska. Zauważono, że użycie Spirit of the Lake przez klasy magiczne leczy latającego smoka szybciej niż gdy to czynią wojownicy.
Po 5 minutach Fafurion Kindred znika i zostawia Water Dragon Scale albo Water Dragon Claw.
Water Dragon Scale, których potrzebujesz do przełamania niewrażliwości na ciosy Tears w Coral Garden Instance wypada z prawdopodobieństwem około 80%. Water Dragon Claw, których potrzebujesz do przełamania niezniszczalności Baylor wypada z prawdopodobieństwem 20%.
Te itemy nie mogą być sprzedane ani wyrzucone, więc kiedy je podnosicie, upewnijcie się, że każdy członek party dostał taką samą ilość. Przy użyciu Scales na Tear i Claws na Baylor, czas jest pierwszoplanowy i decydujący. Jeśli nie wciśniecie ich w jednym momencie, całe starania pójdą na marne, itemy znikną. Dla bezpieczeństwa każdy z drużyny powinien mieć przynajmniej 2 lub 3.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Thrain dnia Sob 13:58, 17 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|